sâmbătă, 15 iunie 2013

Sfredele

O venit vremea să le pun într-o rânduială şi pe astea. Le-am tot adunat, cum le-am găsit. Am încercat odată cu unu' să îl ascut, da' nu mi-a ieşit. Acuma, nu ştiu ce m-a apucat să mai încerc cu altu'... Cred că a rămas ascuţit de la vechiul proprietar, că prea l-am nimerit din prima :))
Bineînţeles că, în urma succesului, am prins curaj şi m-am apucat şi de celelalte (curăţat & ascuţit).
Rezultate satisfăcătoare, pentru un novice ca mine.











 După ce îndepărtez câteva straturi de rugină de pe ăsta mai mare, încep să disting pe el un marcaj... insist puţin cu smirghel, şi începe să se contureze mai clar: R. FROHNSOHN. Dau fuga la net şi încep să caut... aflu că ăştia făceau scule de pe la 1689 (!!!).  Interesantă istorie: http://www.frohnsohn.de/English/History/history.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu