vineri, 4 ianuarie 2013

Lingura ... cu lanţ

         Chiar dacă a fost terminată dinainte de sărbători, nu am putut să o public, pentru că a fost făcută special pentru bunul prieten Radu, care, fiind cititor frecvent al blogului, ar fi ratat surpriza.
Ca să nu se mai certe cu soţia lui pentru prima lingură pe care i-am dăruit-o!

 
 
Fiindcă demult eram curios să încerc să fac un lanţ din lemn, iar Radu avea urgentă nevoie de o a doua lingură, am zis că e ideea perfectă.

 
Dintr-o bucată de lemn de nuc.



Proiectul perfect pentru un prieten pasionat de lemn ca şi mine şi, totodată, un fin gurmand, mare amator de vinete cu maioneză : )))


Acum are şi el cu ce să mănânce vinetele :)))
 

6 comentarii:

  1. Cu briceagul din poza ai cioplit-o ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, a fost unealta de bază când am lucrat la partea cea mai importantă: zalele lanţului, pentru că am avut nevoie de o lamă foarte scurtă şi îngustă. Din cauza asta şi-a câştigat privilegiul de a participa la şedinţa foto alături de "vedetă".

      Ștergere
  2. Foarte interesanta lingura aceasta,are incorporata multa munca si rabdare.Spor la lucru.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulţumesc! Aşa e, a durat ceva mai mult până am gătat-o, dar am fost în concediu şi am avut timp :)
    Dar a meritat efortul, oferindu-mi o dublă satisfacţie când a fost gata: pentru că mi-a reuşit (cât de cât) un proiect mai deosebit şi nu în ultimul rând, prin expresia de pe faţa lui Radu atunci când i-am dăruit-o.

    RăspundețiȘtergere