sâmbătă, 26 ianuarie 2013

Un castron mai mare...

Fac ce fac, şi tot de noduri dau...
De data asta mi-am prins mintea cu un "încăpăţânat" de corcoduş:
 
 


Ostilităţile au început cu artileria grea:


Apoi, l-am aranjat puţin pe la fund şi pe la coaste :)


 
 
 Şi dă-i, şi luptă... şi luptă şi dă-i... :))   până am ajuns aici:

 Din păcate, în urma uscării, au apărut (inevitabilele) fisuri... reparate, dar... parcă era mai bine fără ele :)  (asta-i marea problemă a lemnului verde de corcoduş: crapă foarte tare...)

 Chiar dacă s-a lucrat (foarte) greu în nod şi a crăpat peste tot (ceea ce a fost foarte frustrant), culorile acestui lemn sunt unice şi au făcut ca osteneala să nu fie chiar în zadar.



 
 
Aici l-am pus lângă ăla de frăgar, ca să vezi cât îi de mare. Intră în el vreo două kile de mere (d'alea mai mărunte, bineînţeles :)


 
P.S. - între timp am fost şi după mere ;)
 

6 comentarii:

  1. Foarte frumos!!!

    Ce tare ai fost: " si dai si lupta" :)) :))

    O fi butucul cu noduri dar culorile intradevar sunt unice.. foarte foarte frumoase!

    Spor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţam! Cred că cel puţin în perioada imediat următoare, nu mai vreau să am de-a face cu NODURI!! Se lucră foarte greu datorită dispunerii haotice a fibrelor (care îi conferă duritate). Din cauza asta a trebuit să mă "lupt" cu el de trei ori mai mult decât cu un lemn obişnuit.

      Ștergere
    2. Asa este .. la noduri este foarte greu. mai ales in butucul care il aveai u acolo.. nu era doar un nod.. erau mai multe la un loc:D:D

      Da , dar bolul a iesit calumea!!! a meritat munca:D

      Ștergere
    3. Ai dreptate, chiar dacă se lucră greu, produsele obținute sunt unice (și rare, că... nu multă lume își prinde mintea cu ele, mai ales când sunt așa de mari :)

      Ștergere
  2. E mai mult decat foarte frumos !!! Cum ai reparat crapaturile ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţam Meştere! mă bucur că îţi place dar, totuşi, nu-i chiar aşa de lăudat... se putea mult mai bine.
      Crăpăturile le-am reparat cu un chit obţinut din adeziv tip aracet (BISON) amestecat cu rumeguş fin, iar la cele mai mici, superficiale, am un adeziv tip Superglue (Cyanoacrylat) cu care am "umplut" fisurile.

      Ștergere